onsdag den 25. april 2012

SPRING COLOURS



 Indlæg fra Michelle:


Tommy Ton har taget disse skønne billeder til couture shows i Paris.

Man kan vidst roligt sige trenden er flotte farver og mønstre. Mit ynglingsbillede er nummer seks, et flot og farverigt outfit som vækker opsigt uden at være for meget, med en flot vifte til. Må jeg ud og eje, perfekt til de lune sommeraftner :)

Disse billeder er taget i efteråret til alle Spring Couture showsene af Tommy Ton, hvilket jeg må indrømme er en af mine ynglings modefotografer, han har en enestående evne til at fange detaljerne i billederne og skabe en stemning som er fantastisk!

De her billeder viser tydeligt trenden her i foråret, og jeg er klar til at lade mig insprierer når vejret tillader kjoler og korte ærmer :) Cool 20'erne stil med cat-eye solbriller, tørklæde i håret samt blomster og farverige print. 

Gå foråret i møde, farvestårlende :)

2 kommentarer:

  1. Super fine og inspirerende billeder. Tjek et fantastisk tilbud på min blog her: http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/2012/04/danmarks-bedste-tilbud-pa-essie.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaeh ikke? :) Elsker dem også..


      Jo vil da lige kigge ind forbi :)

      Slet