fredag den 27. april 2012

BLUE IN NÆSTVED



Så fik jeg været til frisør i dag og mine extensions er blevet taget ud og jeg fik klippet en lang page. Dejligt at have dem ude, og kunne mærke hele sin hovedbund. Jer som har prøvet det, ved hvad jeg taler om ;)

I aften, var jeg lige ned i byen og kigge, da der var længe åben i butikkerne nede i byen. Dejlig stemning og dejligt vejr, købte dog ikke noget, men kunne sagtens have brugt en masse penge ;)

Til dette outfit kørte jeg med blå, pink og sort tema. Pink læber og neglelak som matchede min clutch. God aften derude, jeg skal til at pakke en masse ting ned, som jeg skal have med på loppemarked i morgen :) Hvis I skal forbi Næstved Storcenter i morgen, så vil jeg være der og sælge ud af mine ting :)

Clutch/H&M, Jakke/Sisters Point, Skjorte/H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar