onsdag den 18. april 2012

PASSIONS FOR A/W











Som lovet, fik jeg nogle hurtige snapshots af den nye Jeffrey Campbell A/W kollektion, så bliver tilgængelig på SmartGirl.dk til august. Blev taget med min iPhone, deraf den slørede kvalitet (sorry).

Der var nogle modeller som kørte videre, f.eks. Lita støvlen i black, snake, spike. Så kommer der nye farver i den som en mørkere rød, end den I ser på billedet og en sennepsgul i stedet for den beige. Desuden kommer der en i koskind med pels, med sort og guld effekter. Så fin! Forelskede mig i den med det samme, jeg så den ;)

SÅ kommer der nogle nye høje støvler, og min nye ynglingsstøvle, som jeg desværre ikke måtte vise allerede nu. Men lover jer den er ufattelig høj og en fantastisk videre udvikling på den gamle Lita model :)

Foxy kører videre i black og kommer i multiglitter. Party shoes :)) Der kommer en som ligner min Martini model fra JC, denne her er bare mere loafer lignende. 

Så får SmartGirl.dk også JC Play fra Jeffrey Campbell ind. Det er de sneakers I ser forneden, noget kommer allerede her i foråret og resten først til august. 

Spår jeg kommer til at bruge så mange penge, på alle de fantastiske modeller som kommer hjem i august.


Looooove my job <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar