onsdag den 1. august 2012

GRØN KONCERT NÆSTVED 2012






 I lørdags den 28 juni lagde Grøn Koncert touren forbi Næstved, og jeg var derude som en del af de frivillige for lokalforeningerne som skulle hjælpe og støtte det gode formål. Jeg fik heldigvis 'en god opgave', og skulle stå vagt ved backstage indgangen ved Grøn Scene :) Så dejligt, skybruddet lige gik udenom Næstved i år, så vejret var til at holde ud og musikken var jo fantastisk! Tror det har været den bedste kunsterliste som Grøn nogensiden har haft, så jeg klagede bestemt ikke over at være tæt på scenen. Billederne er taget med min iPhone - deraf kvaliteten, men de er taget mens Rasmus Seebach gav koncert og da han bagefter gav autografer. Jeg synes hans musik er fantastisk! Men var i sær imponeret over Nephews optræden - de er fantastiske og jeg er glade for de er tilbage på den danske musikscene. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar