tirsdag den 3. juli 2012

SHE WAS ALWAYS LIKE A FEATHER

Så blev det alligevel godt vejr i dag, super lækkert :) Jeg var en tur i Ringsted Outlettet og fandt lidt godt der, som jeg viser jer senere. Kunne købe mig fattig i alle de ting jeg kan lide, men går desværre ikke :( Efter der, har jeg ligget ved Susåen og slikket lidt sol, nu når den endelig var fremme.

På billederne kan I se min nye taske fra Dixie, som også var en af de gaver jeg fik i afskedsgave fra SmartGuy. Den er så fin og feminin, selvom den er med nitter, og kan købes HER med minus 10 % rabat. Elsker den mintgrønne farve, som er rigtig sommerlig.


Solbrille/H&M, Top/Zara, Nederdel/H&M, Sko/H&M, Taske/Dixie

2 kommentarer:

  1. Den er SÅ fed den taske og hvor ser du godt ud ;0)
    Kram fra Pernille

    SvarSlet
  2. Årh hvor er du sød Pernille - tak skal du have :)

    SvarSlet