søndag den 1. juli 2012

MINIMUM THE NEON


Jeg er helt med på at NEON er en stor tendens lige pt, og den vil faktisk også være der igen til næste forår. Det ses allerede på catwalkene nu for S/S 13. Så nu n¨år udsalget er startet, er det helt sikkert et godt køb at købe noget i neon farverne. Selv er jeg mere til neon i detaljerne, som jeg har på mine sko og øreringe, for at skabe sammenhæng og kontrast i looket. Men ser også rigtig fint ud med en buks i neon eller den stil, bare pas på med det ikke kommer til at se lidt komisk ud :) 
Bonus - når man endelig er blevet lidt brun, er neon farverne rigtig gode til at fremhæve den brune farve :)

Øreringe/H&M, Skjorte/H&M, Sko/H&M


Jeg behøves vidst ikke sige noget - men er vidst ret tydeligt, at jeg synes H&M har været fantastisk denne sæson til at finde de rigtige tendenser til billige penge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar