fredag den 29. juni 2012

SMARTGUY TURNOVER


Sikken en syrealistisk dag det har været i dag. En dag som jeg har haft set frem til og nogen gange aldrig ville tro kom, for to år siden, men i dag står jeg her og er blevet færdig udannet indkøbsassistent hos SmartGirl. Rart at stå her i dag, med et bevis på man har gennemført endnu en uddannelse rigtig flot :)
Jeg kommer til at savne mit arbejde, mine kollegaer og venner meget, men ved vi ses igen - det er jeg sikker på. Men jeg blev fejret rigtig godt og fik taget en dejlig afsked med dem alle :) Desuden blev jeg virkelig forkælet - både med en masse gaver, kærlighed og støtte fra kollegaerne og en masse gode afskedsgaver :) Skal jeg nok poste indenfor de næste par dage. Her senere skal jeg fejre aften med min familie, så det bliver hyggeligt. 

God sommer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar