torsdag den 31. maj 2012

WHAT WILL HAPPEN IF I HAVE A PLAN?..


Hej bloggen, lige nu ligger jeg hjemme på min sofa, og her har jeg sådan set været lige siden pinsen. Ligger syg herhjemme, og jeg hader det! Også derfor jeg ikke har fået lavet noget herinde. Var lige på arbejde tirsdag, men ligget syg siden. Årh, og så har jeg bare en af de dage hvor det hele føleles så irriterende og har faktisk ret ondt af mig selv, i tilfælde af ingen andre har det ;) Men min mor og mormor har været gode til at komme og opvarte mig lidt herhjemme, med jordbær (som er en af mine svagheder) og mad, selvom det er begrænset hvad man kan få ned, med en infektion i halsen.. Men på den anden side, så får man jo en masse tid til bare at ligge og tænke over alle tingene i sit liv og reflektere en smule, har jeg nået alt det jeg ville? Hmm, nu skal det ikke lyde som om jeg er ved at dø, er jeg slet ikke, men tankerne kan godt flyve rundt i hovedet ind imellem. Derfor har jeg besluttet mig for at lave en 5 trins plan over ting jeg gerne vil nå i mit liv, ikke nogen tidsbegrænsning på det, men bare for at have klargjort hvad det er jeg gerne vil nå. 

1 trin: Købe en ægte Chanel taske og Christian Louboutin stiletter
2 trin: Få flere tatoveringer
3 trin: Rejse til Asien og Amerika, ville nu også gerne se Australien nu hvor jeg var i gang ;)
4 trin: Redde en hundehvalp og adoptere den hjem til mig
5 trin: Lærer at blive mere glad for livet og nu'et

Det er min lille plan og ting jeg gerne vil nå i mit liv, og burde jo ikke være helt umuligt. Så helt sikkert noget jeg vil prøve at følge op på, og det med tingene kræver jo i hvert fald nogen penge, så må hellere se at komme i gang med at spare op. Selvom det er en af mine problemer at spare op, er altså svært, forstår godt hvorfor man pludselig ser flere og flere man kender i programmer som Luksusfælden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar